Ekcéma.... És hogyan oldotta meg ezt a problémát egy kis családi márka bioterméke

Ekcéma.... És hogyan oldotta meg ezt a problémát egy kis családi márka bioterméke

Ekcéma

Probléma, amivel minden korosztály megküzd. A nagy márkák különböző megoldásokat kínálnak, van, amelyik drágább, van, amelyik olcsóbb, de egy dolog közös bennük: nem oldják meg a problémát hosszú távon. 2021 júliusában, miután elvégeztünk néhány tesztet megdöbbentett minket a tény, hogy a tesztelt alanyok többsége pozitív tapasztalatról számolt be. Ez volt az a pillanat, amikor úgy döntöttünk, hogy termékünket online piacra dobjuk.
Nézze meg a legjobb ajánlatot a termékre ITT
Szerencsére ezen a ponton az InaEssentials márka már létezett. 3 gyermekünk nagyon jól ismerte a technológiát és segített nekünk ennek megvalósításában. Ha előreugorunk a mai napra, láthatjuk, hogy egy ismeretlen termékből a kamillavíz a legmagasabb minősítésű és leghatékonyabb ekcéma elleni készítményvé vált Magyarországon.

RÓLUNK

Családi vállalkozás vagyunk, amely 2000 óta foglalkozik biogazdálkodással. Amatőrként, de nagy lelkesedéssel kezdtük. Ma annak ellenére, hogy üzletünk növekedett, folyamatosan igyekszünk továbbfejlődni. Ilyen lépést tettünk 2019 februárjában, amikor úgy döntöttünk, hogy termékeinket gyermekeink segítségével Magyarországon is piacra dobjuk. Egy ötlet, amely ma Európa-szerte sikeres lett, és aminek köszönhetően az év biotermelőjének is megválasztottak. 

INAESSENTIALS

Elvárások nélkül indultunk... Fiunk marketing és reklám tanulmányai közben készítette el az Inaessentials weboldalát. Úgy döntött, hogy tesztel, és hirdetést jelentetett meg a Facebookon. Kezdetben nem volt nagy hatás, hiszen 15 eurót költöttünk reklámozásra, csupán 1-2 rendelésünk volt. Viszont minden megváltozott egy hét után, amikor a hirdetések alatt megjelentek az elégedett vásárlók megjegyzései.
Körülbelül egy hónap elteltével az első hirdetésünkre több mint 20 pozitív megjegyzés érkezett, aminek óriási hatása volt. Úgy döntöttünk, hogy még 2 hirdetést futtatunk, és ugyanez történt. Rájöttünk, hogy nemcsak az idősebbek, hanem a tinédzserek, édesanyák, a fiatal felnőttek, sőt még a férfiak is vásárolják az ekcéma elleni bio kamillavizünket, és mindannyian elégedettek voltak az eredménnyel.

Ami a legközelebb állt szívünkhöz

Egy ponton a kamillavíz slágerré vált az édesanyák körében, ha baba-ekcémáról van szó. Kiderült, hogy nagyon sok baba gyakran küzd ekcémával, és szinte nem létezik olyan termék, amely valóban segítene. A kedvenc történetünk egy magyar ügyfelünktől származik. A kisfiának rendkívüli szinten ekcémás volt a lába, ez 2-3 hétig tartott, és semmi sem segített. A termék ismertetése után 2 palackot ingyen kiszállítottunk, és a végeredmény elképesztő volt.
Előtt és után:
Nézze meg a legjobb ajánlatot a termékre ITT
1000 eladott víz és nulla reklamáció után úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk hirdetéseinket, és a rendelés teljes összegét ingyenesen visszatérítjük, ha biotermékeinknek nincs hatása. Ez a lépés nagyon jót tett a márkának, hiszen új vásárlókat motivált arra, hogy kockázat nélkül próbálják ki a terméket.
A mai napig csak mi személyesen (én, fiam és lányom) válaszolunk minden Facebook- és Instagram-üzenetre, mert tudjuk, hogy a személyes hozzáállás nagyon fontos, és bár időbe telik, hisszük, hogy megéri. Ennek bizonyítéka több mint 202 pozitív megjegyzések biotermékeinkről Magyarországon. 

MIÉRT KÜLÖNLEGESEK TERMÉKEINK?

A fő különbség nálunk az, hogy teljesen más módon gondoskodunk organikus kamillakertjeiinkről. Termésünk 2-szer alacsonyabb az átlagnál, de a minőség összehasonlíthatatlan, ezt dicsérik a legtöbben a vásárlók. Ez annak köszönhető, hogy a biotanúsítvány ellenére sem engedjük meg magunknak a szerves trágya vagy permetek használatát. Az egyetlen dolog, amivel a növényeinket kezeljük, az a "titkos" főzetünk, amely egy speciális biodinamikus recept alapján készül.
Teliholdkor csalánt szedünk, amit aztán főzetünk fő összetevőjeként használunk. Ez a főzet száműzi az összes betegséget, és megőrzi a levendula ültetvények terápiás tulajdonságait, amelyekről úgy gondoljuk, hogy levendulavizünkben továbbadnak. Meggyőződésünk, hogy ezen tulajdonságok egyike a levendulavizünk egyedülálló akne elleni hatása, amivel a piacon található egyetlen hidroszol sem rendelkezik.
 
Nem a forgalomra koncentrálunk, hanem arra, hogy elégedett és lojális vásárlóink legyenek. Ezzel a gondolkodásmóddal kezdtük a vállalkozásunkat, és ezt követni fogjuk az úton. Ha Te is szeretnéd kipróbálni bio kamillás vizünket ekcéma ellen, ITT  megteheted.
Nézze meg a legjobb ajánlatot a termékre ITT
Jelenleg együttdolgozunk egy logisztikai központtal Magyarországon, és minden rendelést 24-48 órán belül kézbesítünk a DPD futáron keresztül. Szeretnénk Önnek kínálni az első rendelésedhez 20% kedvezményt biztosító promóciós kódot: ina20
Kérdés esetén keressen minket emailben, Facebookon vagy az INSTAGRAMON
 
Itt megtekintheti termékeinket: https://www.inaessentials.hu/
👇 vagy kattintson az alábbi gombra 👇

"A profiton túli cél: hogyan tesz a márkánk benyomást az emberekre"

Az InaEssentialsnél hiszünk abban, hogy nekünk is kell adnunk valamit a minket támogató közösségeknek. Ezért büszkék vagyunk arra, hogy munkalehetőséget kínálunk a kisebbségi csoportok tagjainak, segítve megélhetésüket és ezzel szebb jövőt teremtve számukra. Biotermékeink választásával nem csak saját egészségét és szépségét javítja, hanem mások életére is pozitív hatással van. Csatlakozzon hozzánk, és változástassuk közösen még ma.